اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

عبدالله آل حامد: ما در حال ترجمه چشم اندازهای شیخ محمد بن زاید آل نهیان برای دنیا هستیم

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، جناب آقای شیخ عبدالله بن محمد بن بطی آل حامد، رئیس دفتر ملی رسانه و رئیس هیئت مدیره شورای رسانه امارات، تأکید کرد که رهبری حکیم امارات به رسانه ها در تمام پلتفرم ها اهمیت ویژه ای می دهد و از آنها حمایت و پشتیبانی می کند تا نقش پیشرو خود را در نهضت امارات ایفا کنند و ایده های سازنده، دیدگاه های برجسته و دستاوردهای ملی را منعکس کرده و ارزش های جامعه اماراتی را به جهان معرفی کنند، از طریق محتوای مدرن، عینی و با صداقت و اعتبار.

وی در جریان بازدید از دفتر رسانه ای دولت امارات که در آن سعادت آقای سعید محمد العطر، معاون وزیر امور شورای وزیران برای پروژه های راهبردی و رئیس دفتر رسانه ای دولت امارات متحده عربی و مدیران و مدیران مختلف آن حضور داشتند، گفت: ما در حال ترجمه چشم اندازهای صاحب السمو شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس دولت (خداوند او را حفظ کند) و دستورات صاحب السمو شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس دولت، نخست وزیر و حاکم دبی (خداوند او را حفظ کند) هستیم تا محیط رسانه ای یکپارچه و پیشرفته ای در امارات ایجاد کنیم که بر پایه ای محکم استوار باشد و بر تجربه پیشرو این کشور در همه بخش ها متکی باشد.

وی تأکید کرد که رسانه های اماراتی مسئولیت های بزرگی را بر عهده دارند که شامل همگام شدن با دستاوردهای کشور در همه زمینه ها و ارائه رسانه ای متمایز از نظر شکل و محتوا است. وی اشاره کرد که رسانه های اماراتی قادر به مقابله با چالش های مختلفی که منطقه و جهان با آن مواجه هستند و همگام شدن با تغییرات سریع در صحنه رسانه ای جهانی هستند تا رسانه های اماراتی همواره در صدر باقی بمانند.

وی در این بازدید همکاری دفتر رسانه ای دولت امارات با دفتر ملی رسانه و تلاش های آن برای تحقق اهداف را ارزشمند دانست و همچنین همکاری آن با تمام وزارتخانه ها و نهادهای دولتی را از طریق استراتژی نوآورانه ای که جدیدترین شیوه های ارتباطی رسانه ای را که با عصر حاضر همخوانی دارد و ابزارهای مختلف آن را برای برقراری ارتباط موثر به کار می گیرد، تحسین کرد. وی همچنین از استراتژی این دفتر در زمینه توانمندسازی نیروهای ملی و دادن فضای لازم برای خلاقیت در عرصه رسانه ای تقدیر کرد.

از سوی دیگر، سعادت آقای سعید العطر، از بازدید جناب آقای شیخ عبدالله آل حامد استقبال کرد و تأکید کرد که دفتر رسانه ای دولت امارات بر هماهنگی تلاش های رسانه ای و تطبیق سیاست های رسانه ای با دفتر ملی رسانه تا اطمینان از برجسته سازی و تقویت هویت ملی، بر اساس استراتژی های مدبرانه ای که با سیاست ها و قوانین رسانه ای فدرال همسو بوده و بر سنت های اصیل امارات متکی است، تمرکز دارد.

وی تأکید کرد که نظام رسانه ای امارات دارای ابتکار عمل است و با آگاهی، برنامه ریزی و تجربه، همگام با رویدادها و تحولات سریع پیش می رود، بر اساس استراتژی ای که بر صداقت و ارتباط سازنده و موثر با گروه های هدف داخلی، منطقه ای و جهانی متکی است.

وی در این دیدار به مهم ترین برنامه ها و ابتکارات ملی تحت نظارت این دفتر در زمینه ارتباطات دولتی و توسعه آن، مدیریت کمپین های ملی و حمایت رسانه ای دولتی، و توسعه استعدادهای ملی در رسانه و آماده سازی آنها برای ایفای نقش خود اشاره کرد.

در جریان بازدید خود از بخش های مختلف این دفتر، جناب آقای شیخ عبدالله آل حامد، رئیس دفتر ملی رسانه، به توضیح مختصری در مورد مهم ترین ابتکارات و پروژه های ملی که دفتر رسانه ای دولت امارات در دوره اخیر از طریق بسته های رسانه ای پیشرفته ای که با توجهات امارات و چشم انداز منحصر به فرد آن برای آینده همسو است، راه اندازی کرده است، گوش داد.

وی همچنین با استراتژی جامع و هدفمند این دفتر برای تقویت کانال های ارتباطی سازنده و مثبت بین دولت فدرال و جامعه رسانه ای آشنا شد و همچنین با تلاش ها و ابتکارات این دفتر که به برجسته سازی کمپین ها و پروژه های ملی که امارات در بسیاری از بخش ها راه اندازی کرده است، کمک کرده است.

همچنین رئیس دفتر ملی رسانه به توضیحاتی در مورد روش های جدید و نوآورانه ای که این دفتر برای تولید محتوایی که دستاوردهای کیفی امارات را برجسته کرده و بر ارزش های مثبتی که این کشور در تمام پروژه ها و ابتکارات خود اتخاذ می کند، تمرکز دارد و در ایجاد پل ارتباطی با طیف های مختلف مخاطبان با گرایش های متفاوت مشارکت می کند، گوش داد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا